<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

srijeda, 22.04.2009.

Welcome Jackass!xD

Eo,moj noi blogekk..
I sada moram pisat neke bledeleštine samo da ovo bude puno texta da mi
se mader faker crta prikaže,kišnem je u mozek..xD ..Fak!Ufatla me kijavica,OMG ubit ču zee...Uhh..još mi se loada blog editor,a ja
pišem u prazno,nee?xD Ouu,odem ja sad ti slušat gimme more,i probudim mamu,pukne me
žena po labrnji xD i rekla mi da se fatim knjige,a ja se fatim ove bolesti...Ssrkante dico!LOL
Kiša pada..Ic rejnin men,haleluja ic rejnin men.....xD Aj,aj..trenuci slabossti..
WHAHAHA, proli se ćaj po tastki..zaklat če me miš..mhmh..xD

Koi šit,e..nessnam šta da pišemm..a kad ne treba onda znam...Kul ovaj GaGa design..
O Bože kiša pljuštri ko iz kabla..xD Kako to glupo zvuži.....LOL
Ma udri me nogom u mozzak..ak možeš..xD
Paa,neznam daljee..help me..help me...whhaaaa!

Kod nas se ženske kefaju u šesness..Ova jednoj glavu stresla..Djete zahvatio potres braina..
Koja bitch,e..Ja bi je ubila,kad bih došla sebi,ofc.
Al to su nedokazne vještice..Kako je mogla ova krava biti tolika krava da je tako zbomba..xD
Upravu je ona što priča preslow..Bruka..Da.
Bilo bi oke da su to ovi divljači od bojzeva...
Sutra mi je etst iz fizike,ubij me!A moram sad još malo ić kupavat novu svesku iz fizike..
A u petak nam iz matematike test -.- Opet kažem-ubij me!
Ma ova me škola ubije u psihu...Možda nećemo imati exkurzije zbog ove dvije..
Ma boli me i zatim briga,meni je samo važno da završim i ovo malo nečćega..

Piše li se puno..piše..mora..majne bajne,dajne švajne....ima'l to smisla?.xD Whahaha..bed je bed je..
It's Britney Bitch,I see you,and i just wanna dance with you..E,ide se ja zatvorti prossor
pada mi kiša u sobu...cameras are flashin' while we're dirty dancin'..Gimme gimme more..
Ubija me viš sve,sve me živcira,a JBG..Gimme gimme..XD koja pjesma..
Mislim da je dosta..jel?Oke..biž odavde..Bye...
Ma fakaj ovu Britney ode ja slušat "Mama feat.Tata-Fati se knjige,kćeri".mp3.(ovo sa mp3 je reko Mr.Miki xD)
Eto..prvi pos je finišd..Budite još jednom velkamati na ovaj blog..Komajte,čitajte..I dodajte me u linkove xD

Au revoir!=D

- 16:13 - Komentari (38) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information