<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 23.04.2009.

PINK.bitch

Vještica na hrastovoj metli xD Dođe mi ONA fejkati neku šeficu -.- a ma neče me maltretirati...Dođe mi da je zalijepim ko žvaku pod sto,pa me onda mogu svi zabiti na koš..haa jooj..BED sam!Postala sam bed!xD MWAHAHA
Pošto nisam normalno započela ovaj post...Eoo..sad ću.ONA [jedna bitch] mi izvlači živce i komanduje..pravi se neka
frendica,ma kokoš,čovječe!XD I još sa onom pink torbom..aa.kao neka faca...Ma vidjet čemo ko je "boss in the house"

Okej,neću više o nekom ko ne zaslužuje,pardon..zaslužuje svaku uvredu,zbilja.
Jutros ja ustala prat zube u kupatilo i neko izgleda da je prosuo parfem u kupatilu [ bit će da sam ja xD ] i men
se gadilo odem ja na prozor još kako je u mene prozor preko kade,a i imam "lijep" pogled na školu..Zamalo sam
se razbila u kadi..bila bi to terrible smrt..ili lom kičme xD A i u školi bilo fucking fucken zbog nekog fucken predmeta..
Da ne ulazim u detalje..Moram popravljati ocjenee!A kad će to ljeto..da živnem malo..lol
Ma ja samo kujem neke koruptirane planove..Trebala bih osnovat Bratstvo Protiv Foliranja xD [ B.P.F ]
Koja sam ja faca.Osnovala sam budući možda...NATO?xD WHAHA šta sam se prosula...Samo se vi meni u
kommovima javite i priključite se mom B.D.F-u... i sve če bit fancy & famous...
Vid' datum još malo će 1.maj..gdje če te za taj praznik?Uu!To pada u PETAK,jel?
Yee,nema informatike...xD I da dok nisam još zaboravila-ko hoće nek mi javi pa ću ga dodat u linkove..da mi ovaj vrag
"links" ne bude prazan...LOL..

Ide mi živce onaj kreten Đastin Timbrlejk..s onom Ciarom,pa s T.I neke šitarske pjesme pravi.Jel tom čovjeku
dobro ikako?Dobro,priznajem da mi je dead and gone dobra pjesma,al s onom Ciarom je propast svijeta xD
4 minutes s Madonnom je isto mi bilo dorro..i cry me a river mi je dobro samo kad onaj s pozada mjauče xD
a ovoo : Cry me a river-er, yea yea Šta ja pišem,Bože dragii..A joj sad mi palo opet na pamet s onom pinkušom..
Dođe mi da se vučem za kosu [..ali pošto to do ničeg neće dovesti..] Onda več možete pretpostavit zaključak
Bože i ovako ja neam šta da radim,niđe žive duše na MSN-u...lol..ma bolesni i ludi..krejzi end sik..xD
A sad vas pozdravljam..I onako bolje da vas male ne živssiramm..Bye Bye
feel it,breathe it,believe it and you0ll be walking on air...E ovo je sad bilo nužno xD

- 14:12 - Komentari (46) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information