<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

subota, 08.08.2009.

Ne da mi se pisati naslov..

Eo..valjda ovo bude bio duži post..
Ne da mi se hodati po ovoj vručini,jedva čekam jesen..autumn,AUTUMN,autumn,autumn
,autumn(izgreban cede xD)!Nekako..čekala
cielo vrijeme na ljeto,al mi je sad predosadilo..Samo madrfakr škola me hebe
u zdrav mozak na ljepu jesen..
A dobro,doči če i to..
Nego..šta raite??Ja eo slušam neku piesmu od Ešli Tisdejl..Znate onaj glupi HSM1-3..?Ee..
Meni je tu Ashley bolja od one kuje..one Vanesse,kako mi ona ide na živce,Ashley makar nije
pozirala gola xD
Bože..Ja i frendica jedan dan prednoč kad smo se vrćale kuč ona krenula sjest na pod..
I počne ona men govoriti kako joj je požutilo pred očima (men se to samo na metamtici,srečom,dešava)
i onda je srce zaboli..fak,ja misla ženskica čem krepat na cesti xD A i još smo se prosipale
pred onim narodom vani..xD Onda su joj se oduzele ruke,pa noge..[xD,to se men desilo kad sam prvi put
gleala feritejl O_o] i odemo ti mi kuči,jeedva nekako..sad joj je dobro,valjda..Preporučila joj ja
pametnica da ode kardiologu..ona rekla da to šta joj se desilo
nema veze s srcem i ja nakraju ofc ispanem krava..-.-
Sutradan ja genije (opet) preporučim da idemo mal predškolu,i ošle mi..Ja misla tamo neka dva pedera..
a NIJE, nakraju su ipak ispali normalni mentalno spremni svakodnevni ljudi..I mi ti gleale neke slike
na majspejsu od Alexa
i nađemo ti mi na neku gdje napravio nekakvu tužnu facu xD I onda ona kaže da je ispo na toj
slici ko da živi u kutiji među kantama za smeče XD Jadaaan..ma gleajte na njegvom majspejsu pačte viditi..
Znate šta mi ide na živčiće..kad se ono nađu kopirušani i svi prave neke ljetne pjesme na španjolskom..
JBT,šta je to bolesno tolko bolesno da je prevazišlosve bolesti..(uključujući i pederatizam)
Ahh..eto,nemojte se samo žaliti da je i ovo prekratko,čitajte pa kommajte..=)
Hevajte fana i užiajte u ovo malo tajma do škole..KiSsSsAAA!!!!!=D

- 12:43 - Komentari (46) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information