<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 12.06.2009.

Drown In A Frown, Swim In A Smile

Wau..mozak mi šutiro..xD Neznam šta da pišem,jer mi neče da inspirejšn navire..
A jbg..piše mi "error" na mozgu..xD Oke,a šta bi ja..Kod mene tu neki dan nočila
frendica i išle mi šetati i pričale mi o kornjačama i ja spomenem neki "sufle a la kornjača" xD
I curi kad nie izašo dorućak kroz usta..xP
A ništa,tako ti mi šetale i nađemo ti mi na neka dva puža od baba..I nako stare kokoši
mrdaju guzofima xD Whohohoh..=D koe smijanje..
A onda kad smo došle kuč išle gledat neki film,a jes prekul film =D Bio,pardon..
I onda kad smo ižle leč ja ko drogirana..ono..smijem se na nešt tako glupo.Ja njoj pričala
kako je jedna rekla kako moi Rybi fenira kosu (xD) A ja njoj onda kažem kako njen neki
vrag pegla kosu..a čoek ni nema kose..xD I onda se mi pola sata smijala na to da Dima
Bilan pjeva s neba..xD Ma posran čoek...Ujutro mi krave išle u školu!Haa..gromovi đe ste sad
da me napucate? xD Mi onak bezze hodali po školi i naiđemo ti na još dvie frendice..=D
A ond aja išle kod treče frendice da se dogovrim nešt za prijemni za gimnaziju..I onda ja i
ova se po vručini vraćale kuć ja kad nisam dobila slom bubrega..I odemo ti mi u sobu ja
njoj pokazivati neke slike od ovi slavnih faca..i onda išle peč kokice i opet gleale neki film..
De šatap..kad se nizam ugušila kokicama..xD
A vid šta zam našla:

Age does not protect you from love. But love, to some extent, protects you from age.

Heheh...=D Liepo zvući,najn?xD Hmhmhm..Fin dan danas..Ma jess,sve dok nie ovo bilo..
Jeste vidli ono s dnevnik hr-a?Bezze zar je nekad neko mislio da je Alex peder..Mislim,da
ovi muškarci unakaženi..Ma daa..da..E i da ak niste pročitali u prošlom postu,za onaj
kviz,onda nađite link tamo u boxevima,bilo bi najs od vas da i taj vrag mi ispunite...


KissAm vas I KaKAm na vAS !xD Luvya!!

- 17:16 - Komentari (64) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information