<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 17.05.2009.

I'm In Love With A Fairytale...

OMG!
Da ja odma predžem na eurosong..xD
Norveška je pobijedila..Fairytale..i Alexandar Rybak..PreQT!!Skinula sam si s neta eurosong,wiwiwoah xD
Slušam baš onu fairytale,baš je prekul..pre,a ma men drago šta su oni prvi..=D
Eo edna pičkr od našeg Alexa kjutastog svitastog pobjednićkog =D

Image and video hosting by TinyPic

Ove naše z balkana pjesme:Bistra Voda[BiH] I Lijepa Tena[CRO]..Mislim,.mutna voda i lijepa antena xD
Nisu i nešt..što ne pjevaju na engleski??Da ih ovai svijet razumie,mislim da je fairytale bila na norveški,onda..
opet bi pobjedili zbog onog Alexandra!xD A maybe i ne bi..Onda,jeste vid'li Dimu Bilana?Čoek puko na totalno..
Farbe i frizure mu,Bože xD A sad je kao neka faca,dora mu je bila ona pjesma believe a i never let you go,pa misli
da je novi Majkl Džeksn.. -.- Čoik se slika polugol na netu,a mi misli da je on neka dobrica mala xD
Evo i njegovog malog šljivi stila..xD Koe jepši??lol
However..Kontala sam da če ovaj eurosong bit glup,al nie..Eo kako je meni najbolje
-Norway-fairytale [ofc xD]
-Turkey-dum tek tek
-Romania-the balkan girls
-Azerbaijan-Always
-Armenia-nor par

To vame moj top5 xD Tako ovaj post posvećujem samo eurosongu..=D
Et otwana jesta to..=D

- 18:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information