<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

ponedjeljak, 01.06.2009.

Ic Di End xD

Kraj je!Kraaaj!xD Školee..za mene..LOL Ja eo slavim xD Ahh..znam da sam bila odsutna,al šta i vam ja..
htjela sam popravljat ocjene i jesam..wiwi...=D I sad slobodno mogu slaviti..gledam neke budale,k'o pedofili
na netu xD OMG,OMG..
Bilo je dosta tog kod mene,al se i nemogu sjetiti,a FAK!Al šta bi ja..Pošto onda nezz šta da vam ljepog našvraljam
u ovaj vrag,ondač je'nu mawu štafetu,okej??xD Eto,bit če sve oke..Ovo je sa nekog foruma čaknutog u mozag,bit če
da nisu ljudi doručkovali kad su ovo pisali...Đe sad Ajnsštajn da ovo čita xD
I da,nezz koliko vas je vid'lo ovu sliku,al je baš prekjut..=D De gleaj i čitaj onaj šit ispod,eo slika..


Image and video hosting by TinyPic

UPDATE: E jel ko gled'o MTv Movie Awards??WHAHAHA ja pala ko kruška kad sam vid'la ono
s Eminemom,čoiek se prestravio..A i ono s Kirsten,kad joj ispane onaj vrag xD
I s Jim.C-om je bilo pree xD Al s Eminemom je
ipak bilo najnaj xD A da još-skinula sam si album od Alexandera =D WiWi,jes čoek
vješt s violinom,ono kad bi ja izvodila ljudi bi dob'li rak ušiju,al šta'š to ti je život..


1.Obitelj ili prijatelji?
* Obitelj..mada teško pitanje..

2.Decko ili kućni ljubimac?
*Well,imam kučnog ljubimca tak da..xD

3.Sladoled od čokolade ili čokolada?
*sladoled od čokolade..njam njam xD

4. Milka ili Dorina?
*Milka,bolan..

5.Zagrljaj ili poljubac?
*Oboje! xD

6.Vezana ili spuštena kosa?
* Spuštena,mali broj me vidio s veznaom kosom xD

7.Pas ili maca?
*pas..men..xD

8.Trenirka ili svečano?
*Phh..ni jedno ni drugo..hlače brate..

9.Roker ili R&B(Rihanna i Beyonce still)?
*R&B

10.Grupa ili pjevač?
*Oboje...

11.TV ili Comp?
*Comp haha, tv rijetko...

12.Tužan ili sretan?
*Sritna xD

13.Voda ili vatra?
*Voda

14.Vjeruješ u muško ženska prijateljstva?
*Naravno!

15.što misliš o homoseksualcima?
*Mater vam jbm đubrad pederistička,dabogda vam se začepio šupak xD Pa se nemogli jeb*ti xD

16.Ljeto ili zima?
*ljeto,ee..

17.Priroda ili zatvoreni prostor ?
*Priroda :)

18.Zatvori ili otvori?
*Otvori

19.10 ili 5?
*phh...svejedno 9 XD


20.Boja očiju ?
*plava

21.Boja kose?
*kafena..

22.Kratka ili duga kosa?
*Duža..

23.Jesi li zaljubljena?
*NE.Totalno,iskreno,najiskrenije NE!xD

24.Ljubav na prvi watch?
*mOŽE BIT..

25.Sponzoruše?
*Mama im..xD

26.Zadnja osoba s kojom si pričao?
*S mamimami xD

27.Zadnja s kojom si se svađao ?
*S bratom,sestro draga..

28.Zeliš li imati djece?
Sad NE,a jednog dana valjda..xD

20.Stol ili stolica?
*Stolica..koe pitanje,braćo mila..

21.Zadnji film?
The Core,mislim xD

22.Komentari ili postovi?
*Haa?xD

23.Naočale?
*Šta s njima? xD

24.Glasno ili tiho?
*Uff..oboje

25. Sminka?
*U školi nikad,a nekad se ovako bezze unakazim xD

26.Životinje ili ljudi?
*Sve kontam napisati ljudi,al e..razmisli malo ko je ipak bolji.. -.-

27.Ja ili ti?
*WHAT?Yo,nabiem te na kišobran,ma nisam sebična,al odgovor je:"JA"

28.Obojeni ili neobojeni nokti?
*Evo obojeni..bili prvo bijeli,pa crni a sad neka tamna pink xD

29.Miris ili smrad?
*Kolumbo..ko je ovo pis'o..Bog mu dao..pa miris

30.Pušenje?
*Ne...fuii..xD,never,never..

31. Fight ili peace?
*Paa,ja bi da je epace,al nemere..

32.Sol ili šećer?
*Šećer,koja budala će jest sol?xD

33.Ja sam?
*Barack Obama,a ti si??xD

- 09:19 - Komentari (48) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information