<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

nedjelja, 02.08.2009.

Eto mene..nazad vamo..

Jb vas bjesan pas..eto sad..xD Kako nemžete skopčati post?HOW?
Nije me bilo..znam,post prije mjesec dana zadnji put bio..a jbg..prvo mi je komp bio u kršu,pa sam
bila bolesna,eto-ofišl je:Il sam alergična na ko zna koja sranja il mi je imuni sistem u belim gounima =D
Smije se jaa..A dosta o tom..
Znate vi -sad če škola..šit..men se ne da..neznam ni kako ču se buditi ujutro..ja ustajem u jedaness..xD
Jeste slušali novu piesmu od Cinema Bizarre??
Onu I came to party...Inače nisam nikad te sčušala al mi je ovo predoro..A kad smo kod pjesama..Jeste slušali
novu pjesmu od Shakire-she wolf..šta se ženska sasipaa..sasipa se da gore nemže...
Eto vako mali post za moj comeback =)
Živeli...xD

- 12:42 - Komentari (12) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information