<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

petak, 26.06.2009.

OMG..Ic Finišd..!=D

Oaa..završen prijemni,a valjda sam prošla,nadajmo se..=)
Kako je bilo glupo..Ja išla s neke tri cure..Prvi dan je bilo..ono..oke,bilo
je lako.U 10h su nas zovnuli u školu a mene odma četvrtu prozvali..da idem u prvu
učionicu..a dobro bilo je tu troje iz mog razz..=D A dr. dan je odma bilo da me
miksaš..Opet nass četiri išle i kad smo se treale vračat džaba hodale 2h
okolo..i dođu one izazivati nekog jadnog retarda..Pa nie on jadan kriv šta je
grbav i retardiran..jesu glupe,došlo mi je da ih pokoljem onda i stavim u kutiju
pa pošaljem u bolnici a napišem na to "pencilin" xD Hoče one bit glupe..A onda
se one fatile vucarat po nekom shopu..Aa!Đe im je mozak??Osto kod kuče..
Ja vamo mislim hočul proč,a one krave..A onda im je pala idea na glavu da idu
do mješovite..Uu..curama palo na ono malo uma da idu tražit neke tričarske
dećke xD WHAHA..koe bičarete serete..A ja jedva čekala da dođem kuć..!
A kad sam došla misla je leč..a nisam ni mogla..u maternu..
Ma sva sam poderana ovi dana..Eo ujela me muha,il što več..i pečee..pečeč me
ruka.xD Nemog je savijat nikako..gore od zubobolje..=(
A jeste čuli?Rikno Michael Jackson!Ma..aj..bilo i vrijeme xD Jadan,sav bio od plastike,ne može
to srce podniet..et Michael,laka ti zemlja bila...Uviek češ ostat u našim srcima..ja več
zaboravila..i tako..
E sad mogu ono pravo odmarati se..A ne baš,prvo moram znat jesam prošla xD Ahh..sad sam
na MSN-u ispitivala jednu jesmol prošli.Ona kaže da ja jesam..A ja 100 put pitala isto
pitanje,a svatite me...
Et' odo ja sad..

• • •

Zdravi i pametni bili.I ne morali nikad polagati prijemni.

- 08:21 - Komentari (81) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information