<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

utorak, 30.06.2009.

Cat Med Snikskytter

Fozdra..Eo mene,sjedim i blejim za kompom,ima viš 5 dejz kako ja po netu tražim autogram od Alexa..i neče
da si Bog..De,ak ko zna,nek kaže đeć ja nać to..to vam je ono potpis..znate več..a ako je ko
dobre duše..xD Neče se pokajt..Et to ono prije posta,moje molbe lol E nemojte keljati po naslovu,ja se sasuala
u komade..xD Imate tri pokušaja da pogodite koi je ono jezik na naslovu xD A i ako pogoite
nemojte prevoditi,molim vas! A oke..Lec gou..
Išle ja i frendica šetati pred noć,a ono niđ žive duše,a magla se nekakva nadvila,a mi kontamo
napast če nas oni s Tvajlajta xD Uhh..mada..Tako se ona prospe,prospemah se ja i mi se počnemo
smijati,a ja ko pjana onda hodam kad se smijem xD A neki kretenobil dođe sa bajkom da nas razapne
na po puta,dođem da mu mater kreham xD A mi zamalo pale u neku provaliju,koji kujan..A onda
kad smo došle kuč,ja onako bezze slikala neš okolo,a ono se men učinilo duhovi LOL..Ahh..
Bože..Prolaze neki ljudi a mi se sasipamo,ova pusti na mob. neku kretensku piesmu s reklame za neke
bombone,ja smijati nisam mogla stati.A ništa,sutradan ja i ona glupače misle ić na groblje slikat xD
Ne pitajte,kruh nam bijel,duša crna.xD A nismo na kraju..samo smo krenule kod jedne dr. da idem
po neki poster(ta mi bič obečala i nie na kraju doniela) a men ova nije dala da idemo,smatra ti ona
da su tamo neki drogeraši,aj šat ap,djeca civilizovano igraju monopol,niko nije droge spomeno xD
A dr.dan kad smo se šetkale ja okrenem nogu..A nama neki ljudi iz auta mašu,mi nikad vidle te ljude
A ona opet na drogu xD Men pozlilo odma..
Ništa,došle mi kuč,išle neke pičkrs prebacivatii..I onda sam dobla knjižurtina za gimanziu..Pa oke..Sve ko
u 5.raz samo proširenie..A ja otvorila fiziku,odma sam je zatvorila..xD Koliko je to teško..Bože..
A bitče..bit će..
Gleam ti sad one J.Brothers..hoč da jiha pošišam,kineski pedokreteni..mama im zelena..Jes fakeri,nez
u zadnje vrieme ih prereklamiraju na nekom andršitu..Ugl.mi idu na živce,sorry svim njihovim fanovima,al
moram reč svoje mišljenje..A i Pattinsona nemog zbilja gledat..znam,znam..ima puno fanova,pa isto ni ne vole
svi Rajbaka(kak kaže onaj s red karpeta -.-) xD A kad smo još kod njega,dajte ak nešt znate u vez tih autograma recite,Bog vam dao..
A usput 02.07 če bit na nekom njem.programu on..WIWIWI!!!=D Ja to pratim,ima da se zacrtam pred
teveom kad to bude..haa ak nestane struje,mater čaim srat =) A ako i ne stane str...onda živio youtube..xD
A daa..men je frendica nacrtala Alexandera..ona je profešnl,a crteš pre fensi..i famozan =D Pree..
A jab sad u Njemšiju na drugi sedmi..sreća mi bjela,znam njemački komplet osim gramatiike xD,JEST da se
..xD.. Aii..Nek ste mi pozlaćeni,i poštedite me očiju..
A ja vam ode brisati mejlove..imam ih preko dvista..Sve s foruma,youtubea,komentari
nekli i nekakve pozivnice od ljudi za koe ni čula ni vidla..etoo..
bajbaj majne frojnde..xD

- 12:11 - Komentari (42) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information