<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

subota, 20.06.2009.

Na Rubu Kretenizma

Bonjour.xD Aa..jessam faca s ovim gejevskim jezikom.Mada de šuti to sve onaj gugl translejter xD
Jes,tako tie kad si informisan...Šta ima kod vas?Kako djeca,pos'o,muž??xD Kod mene
sve zaklano leži u frižideru,i prodaem Pradi za 50centi..lol..Jbmti,koa dosada,ja još malo moram
vježbati matematiku,jer mi je prijemni uskoro..ma bjež da Bog da im se gimnazija sasula u komade
i svi profesori bili zaraženi hivom i poečeli jest žilete a srat igle..xD..Aaa...Pokarat če me Bog!
Dobro bolje mi je da seb stavim ljepila na usta i da šutim dok ne prođe sve,jes da če izgledat ko da
imam shizofreniju,al jbg taki ti je život,svašta čoek prođe..Na mene nočne more vrše atentat,koe ja
strahote sanjavam i onda po netu tražim neka značenja snova a vamo mi oči gore od kompa..Nije
ni men dorro..Onda,počelo jutro več na meni teroriziraju..xD I apoteka do vraga..Jbm im i aspirin
i bayerov i šumeći..Zapalit ču im Švedsku xD Jesam spala na to..Onda još dođem kuč od prijateljice
pečem se na Suncu..ono..zaključana vrata niđe ključa,i šta ču ja sad?Ništa,fatim se provaljivati
na balkon..xD I ne uspijem ni to..Na kraju sam pak ušla i onda ne radi pošitani sfakani net, u materinu..
I ja uzmem ubrzavati piesme od dosade..Aa..štaš to u izuzetnim trenucima..Kad ti živci pređu limit..
A da ne rekoh najnaj..Jeste gleali REDCARPET?Ja daa..Bio Alex.Aaaa...JADAN!Govorili mu
da je cigan zbog violine i zbog tamnijeg tena,zabijem im kabel tamo đe se ne smije..xD
Čak su rekli da je išao od vrata do vrata tražio hranu za svirku -.- A bivša mu je totalna bič,prodala
cura njihovu love story novinarima...Ja bi nju tukla stolicom po glavi dok ne počne povraćati oči kroz uši xD
Što bi se ja te sponzoruše natukla,da sam on,ofc.xD Maa..
Cielo mi vrieme madrfakr škola po glavi..Božee..Samo da završim s tim prijemnim za gimnaziju i mogu me peč
odma...Ahh..

Aii,ode jaa..=D Jeste hepi?xD

PoZzzALinNaa!!=D

- 13:54 - Komentari (82) - Isprintaj - #

•Links

Ko hoče?Nek se javi,of course..
Dodajem u linkove onog ko hoče
mene.Okay?Daj plizim vas u linkovima
mi sve cure xD

TOP BLOGS

Molekula
Šeširko =D
The Doll
Inga • Kwešo
Mala Zvjezdica
Miss.for.Smileing
ShadyLady
bLaCk bArBiE
Lucija-LU
Girl who live her dream
SimsOpinion

TOP LOSERS

Umišljene
Još gora krava

Layout Information